fredag 16 oktober 2009

Jag ska åka till Pakistan och vara på ett möte...

Jag har två barn, en pojke och en flicka....

Hej Kära dagbok! Jag är på väg till Paris. Jag har hittat ett bra jobb...

Jag ska köra motorcykel när jag har råd till en motorcykel...

Jag tog på mig kläderna från min nya garderob som är gjord av gummi för det blir fler och fler blixtar nu för tiden...

Året är 2020. Eleverna i årskurs 4-6 på Svaleboskolan har skrivit framtidsdagböcker och berättar om hur en vanlig eller ovanlig dag kan se ut i deras liv om 11 år.

Kom och läs om vad eleverna drömmer och skojar om. Vilka faror som kan finnas i framtiden, vilken teknik som kommer att hjälpa oss i vårt dagliga liv och mycket mera år 2020.

Utställningen pågår lördag 17/10 - lördag 24/10.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar